أضغط هنا لزيارة موقع طيبة أبلود - مركز تحميل طيبة الطيبة للمفات

Vir vertaal Kies taal, vir die vertaling, Kies die Taal se Vlag Powered by Google
Afrikaans Albanian Arabic Belarusian Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish
+ Antwoord op onderwerp
Resultaat 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Universiteit van die goeie .. Hoofstuk professor in Arabiese dokumente is vervals en gesteel navorsing

1. # 1
    Algemene bestuurder
    Ek § U "planne § U" U ‡: حلآوة الدنيآ غير متصل
    Lid Nommer: 10 364
    حلآوة الدنيآ في بداية المشوار نحو التميز

Universiteit van die goeie .. Hoofstuk professor in Arabiese dokumente is vervals en gesteel navorsing

Universiteit van die goeie .. Hoofstuk professor in Arabiese dokumente is vervals en gesteel navorsing

Medina (Al-goed) Gevolg: Universiteit het uitgereik 'n goeie op die besluit van die Dissiplinêre Komitee,' n besluit vir die skeiding van 'n fakulteitslid Arabiese verhoudings Pakistani wetenskaplike aan navorsing en aangebied vervalste dokumente wat hy by die universiteit as' n mede "ekonomiese". Die Universiteit bekend gemaak in 'n resolusie wat deur die Afdeling Personeel Bestuur fakulteit lede nommer 66 686 na die afhandeling van die ondersoek met' n fakulteitslid funksie No 40/52 «skeiding Professor (mM). Van die Universiteit, en terugbetaling van die betaling aan hom soos die verhoging van die uitsonderlike grond van salaris, ten bedrae van 70 persent, en die herstel van die behuisingstoelaag vanaf die datum van die afdanking besluit, en die herstel van die oorblywende gedeelte van die vergoeding meubels, en laat die reg van die standaard kaartjies en die betrokke bevoegde owerhede van hierdie resolusie, wat elk uit te voer in die sy eie jurisdiksie «Die resolusie het 'n beperking wat die oorsaak van Vou (Hoofstuk dissiplinêre) nadat hy vier maande en negeDae by die universiteit in afwagting van die uitreiking van die resolusie. Ontdek die bedrog fakulteit aangebied word lid van 'n Sertifikaat van die kennis van die statistieke van die Universiteit van Sorbonne, Frans, gespesialiseerde in die letterkunde alleen nie, en word toegeskryf aan' n aantal wetenskaplike navorsing Pakistani Prof Mounir Mesbah, gebruik te maak (van Net soos toegang MMesbah tussen hom en die Pakistani wetenskaplike.), Bykomend tot die ontdekking van 'n fakulteit lid by die universiteit op soek na' n kollega in Egipte toe te skryf aan Dr valse dit in sy outobiografie.
    Dit is in staat om (Al-e-Taiba) 'n beeld van die besluit om' n heerlike Alparvcior sleutel te ontslaan te kry Tunisië Nationaliteit

2. # 2
    Algemene bestuurder
    Ek § U "planne § U" U ‡: نسل الأحرار غير متصل
    Member No: 2
    Staat: Oostelike Provinsie
    Ř § U "U ‡ ظط § ظٹط ©: Tegnologie, inligting-sekuriteit, elektroniese, ontwikkeling, ontwerp
    Ek § U "U ... U ¹": Web Developer en E-handel, 'n lid van die Internasionale internet
    نسل الأحرار في بداية المشوار نحو التميز

God het hulle ondersteun ..
    Op jou Halbr

Beste besoeker .. Ek nooi jou uit om my te kom oor die onderwerp van hierdie skakel
    http://www.6ybh.com/vb/t9868.html
    \u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d\u003d
    Beste besoeker - Gemengde
    Indien u enige kommentaar of navraag of 'n voorstel of' n probleem
    Moet nie huiwer om ons te kontak op die web pos
    info@6ybh.com

3. # 3
    'N aktiewe lid van
    Ek § U "planne § U" U ‡: محبة الجنة غير متصل
    Lid Nommer: 10 463
    Land: Arabiese lande Aotani
    Ek § U "U ‡ ظط § ظٹط ©: Lees
    Ek § U "Ek ³ ظٹط ± i © i § U" I ° i § طھظٹظ ‡: rustig
    Ek § U "U ... U ¹": Modvp regering
    محبة الجنة في بداية المشوار نحو التميز

Daar is geen mag behalwe in Allah

True Lies Gosaieyeeyeeyeeyeer

4. # 4
    'N aktiewe lid van
    Ek § U "planne § U" U ‡: ^^مزاجيه^^ غير متصل
    Member No: 5
    ^^مزاجيه^^ في بداية المشوار نحو التميز

Pakistani wetenskaplike prof Mounir Mesbah

Sleutel heerlike hoofstuk Alparvcior
    Om eerlik te wees, te Hahahahahahahahaha van die lamp vorm sleutel Qowih was die besoek en heel die wenkbroue en is tevrede

Aanvaar Islmowoa verkeer suster

+ Antwoord op onderwerp

UserOnline

1. Artikel vra om die regering oop te maak die Rafah kruising ten einde te voorkom afpersing beroep
    Deur die afstammelinge van die vrye keuse in die forum goeie goeie nuus vir die wêreld-en plaaslike
    Replies: 0
    Last Post: 2008/08/05, 08:17
  2. Irakse Weermag verlaat vind huise in plaas van al-Qaeda in Diala
    Deur die afstammelinge van die vrye keuse in die forum goeie goeie nuus vir die wêreld-en plaaslike
    Last Post: 2008/07/30, 03:17
  3. Dood en gewond in drie bomme in die suide en ooste Afghanistan
    Last Post: 2007/12/24, 04:59
  4. Swaar gevegte noorde en ooste van Chad tussen die weermag en rebelle bewegings
    Last Post: 2007/03/12, 12:44
  5. Wes-ondersteuning vir die Libanese weermag en die Arabiese verwerping van Fatah al die Islam
    Last Post: 2007/05/22, 03:15

Tag hierdie onderwerp

Die magte van deelname

• Kan nie Voeg nuwe onderwerpe
  • Kan nie Antwoord op onderwerp
  • Kan nie Heg lêers
  • Kan nie Wysig jou poste